Hírek és események

  • 2015
  • Nagyszabású közös kampányban hívja fel a figyelmet a Hungaria Police Rally Team és Ford Magyarország a közlekedés biztonság fontosságára. A kampány keretében a 2021-es Magyar Rally Bajnokság futamain egy közlekedésbiztonsági parkban várják a rally szerelmeseit, hogy a futamok szüneteiben sok hasznos információval, játékos formában hívják fel a figyelmet a szabályos vezetésre.

    A Rally3-as Ford Fiestát Hoffer Zsolt, a Hungarian Police Rally Team pilótája vezeti, navigátora Kasza Kristóf lesz. Zsolt több, mint 20 éve ül versenyautóban és 4 magyar bajnoki címet tudhat magáénak.

    Hoffer Zsolt 25 éves rendőr szakmai múlttal rendelkezik, rendőr alezredes, osztályvezető. Közel 20 éve meghatározó alakja a belügyi gépjármű-vezetéstechnikai képzéseknek. A jármű biztonságos és tudatos kezelése, a közúti közlekedésben előforduló szituációk felismerése és az azokra adott gyors reagálás módozatinak képzései tartoznak feladatai közé. A közúti közlekedés biztonságosabbá tétele és a baleset megelőzés Zsolt fontos célja, amelyet sportjába az autóversenyzésbe, a rallye sportba is nagy gyakorlattal hasznosít.

    „Csapatunk két fő iránya az Autósport és a Közlekedésbiztonság. Az autósport, a rallye értékeit használjuk fel eszközként, a közlekedés biztonságosabbá tétele érdekében.” – mondta el Hoffer Zsolt.

    Az idei évtől a Magyar Rally Bajnokság helyszínein a Közlekedésbiztonsági Park a Ford Magyarország főtámogatásával valósul meg. A Ford Motor Company társadalmi szerepvállalásának fókuszpontjába a közlekedésbiztonságot, ezen belül is a fiatal, friss jogosítvánnyal rendelkező sofőrök gyakorlati képzését helyezi.

    A közös kampány keretében a Ford a közlekedési parkjában játékos formában ismerteti meg az érdeklődőket a vezetés közben fellépő figyelemelterelő dolgok, mint például az sms-ezés, telefonálás, selfizés veszélyére, és hívja fel a figyelmet az alkohol, drogfogyasztás és a másnaposság okozta veszélyhelyzetekre.

  • Ford Puma

  • Ford Kuga akció

  • Teszteltük a Ford Pumát

    Nézd meg te is, hogy átérezhesd az Ford Puma élményt!

  • Ford Video Check

  • Készlettisztító

  • Ford Puma

  • Ford S-MAX

  • Ford Focus akció

  • Az év vége közeledtével a Ford Magyarország és márkaszervizei ismét egy jó ügyet támogatnak. A Ford és márkakereskedői hálózata legújabb társadalmi szerepvállalási programjának keretében a decemberi szervizszolgáltatások számlaértékének 1 százalékát jótékony célra ajánlja fel. 

    A jótékonysági kampány hírvivője, a Ford márkanagykövete Dr. Kiss Gergely, háromszoros olimpiai bajnok vízilabdázó. Az összegyűjtött adománnyal a Ford az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítvány a beteg gyermekek szállítását és orvosi eszközök vásárlását támogató tevékenységi köreit segíti. Magyarországon évente hozzávetőlegesen 300 gyermeknél diagnosztizálnak daganatos megbetegedést. Az alapítvány 1999-ben azzal a céllal jött létre, hogy térítésmentesen segítse a daganatos és leukémiás megbetegedésben szenvedő gyermekek gyógyulását.

    A Ford tulajdonosok decemberi szervizlátogatásukkal nem csak autójukat és a közlekedést tehetik biztonságosabbá, hanem összefoghatnak egy jó ügy érdekében is. A téli időszakban kiemelten fontos az autók megfelelő felkészítése a hideg időre és a megváltozott útviszonyok kihívásaira. A márkaszervizekben kifejezetten erre a célra lehet igénybe venni a téli átvizsgálást, amely során a Ford kiválóan képzett szakemberei az autó összes, biztonsági szempontból releváns részegységét ellenőrzik.

    A Ford Magyarország és márkakereskedői elkötelezettek a jó ügy iránt, a Ford tulajdonosok pedig azzal tudnak segíteni, ha decemberre időzítik az esetleges javításokat és szervizeket a Ford Márkaszervizekben, így az ott fizetett összeg 1százalékával automatikusan támogatják az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítvány munkáját.

  • Téli átvizsgálás

  • Utolsó lehetőség!

  • A Ford a 3. negyedévben 299.632 (-4,2%) járművet értékesített  a 20 hagyományos európai piacán*, ami 7,6% piaci részesedést jelent.

    A 3. negyedévben továbbra is a Ford az 1. számú európai haszongépjármű-márka, és a vállalat 15,1%-ra növelte piaci részesedését 20 hagyományos európai piacán

    A Ford 94.565 (+3,8%) haszongépjárművet értékesített a negyedévben, ami 1993 óta a legjobb negyedéves eredmény. A haszongépjárművek iránti keresletet a házhoz rendelt árucikkek iránti igény bővülése is érezhetően élénkítette

    A Ford 64.651 darab Transit, Transit Custom és Tourneo Custom modellt értékesített, ami 1993 óta a legjobb negyedéves eredmény, és 10,3 százalékos javulást jelent a tavalyi év azonos időszakához képest. Az szeptemberben bemutatott 5 tonnás Transit pedig tovább erősíti a Ford áru- és személyszállító flottáját.

    Az új Ford Puma eladásai (42.362 db) a teljes Ford SUV-értékesítés közel felét tették ki. A szeptember végén bemutatott vadonatúj Ford Puma ST az európai piac legelső kompakt SUV-modellje, amelyben elérhetők a Ford Performance teljesítménynövelő technológiái.

    A nyár folyamásn Európában is bemutatkozott a konnektoros hibrid hajtást kínáló, hétüléses, terepen is jól használható, 3 literes Ford Explorer PHEV. A karizmatikus, fényűző kidolgozású és felszereltségű SUV-ból már több mint 1000 darab kelt el Európa-szerte.

    “Magyarország az európai Ford országok között kiemelkedően teljesített, mind az első háromnegyed éves teljesítmény, mind a szeptemberi eladások alapján az előkelő második helyet foglaljuk el a piaci részesedés rangsorban. Itthon 1881 darab személy és haszonjárművet értékesítettünk szeptemberben, ami meghaladta a tavalyi év értékesítési darabszámait. Az első háromnegyedév értékesítési számai alapján ugyancsak a Ford vezeti a személy és kishaszonjármű összesített piacot 12,13 százalékos részesedéssel, és 12773 darabos értékesítéssel amely adat azonban már 20 százalékos visszaesést mutat a tavalyi év hasonló időszakához képest, köszönhetően a második negyedévben a COVID járvány miatt tapasztalt erőteljes piaci visszaesésnek” mondta el Szabó Attila, a Ford Magyarország ügyvezető igazgatója. 

  • Piacvezető Ford haszongépjárművek

  • Új Ford Ranger akció

  • Az elektromos hajtást, első osztályú komfortot és kőkemény off-road képességeket kínáló Ford Explorer Plug-In Hybrid első példányait most veszik át az új tulajdonosok.

    Az Explorer Plug-In Hybridben egy 3,0 literes EcoBoost benzinmotorból, egy elektromotor/generátorból és egy menet közben regeneratív töltéssel, álló helyben pedig külső áramforrásról tölthető, 13,6 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátorból álló hajtáslánc működik, ami 457 LE teljesítményt és 825 Nm forgatónyomatékot kínál, így az Explorer a Ford legerősebb hibrid autója.

    A 10 fokozatú automata sebességváltóval, Intelligens Összkerékhajtással és hétállású, terepfokozatokat is tartalmazó Üzemmódválasztó rendszerrel kiegészített hajtáslánccal az autó képes akár hét embert is teljes kényelemben szállítani, 2.500 kg1 tömeget vontatni és 48 kilométeren át (NEDC) tisztán elektromos hajtással haladni (WLTP: 42 km), miközben NEDC-ciklusban mért legalacsonyabb üzemanyag-fogyasztása mindössze 2,9 l/100 km, CO₂-kibocsátása pedig 66 g/km (WLTP-értékek: 3,1 l/100 km, illetve 71 g/km).2

    A vezetéssegítő és prémium kényelmi technológiák átfogó kínálatának köszönhetően a vadonatúj Explorer Plug-In Hybrid bármilyen forgalmi helyzetben relaxált és magabiztos vezetési élményt nyújt.

    A stresszmentes autózást olyan megoldások támogatják3, mint a Stop & Go rendszerrel, Sebességkorlátozást Felismerő és Sávközép funkciókkal kiegészített Adaptív Sebességtartó Automatika, vagy az új Tolatási Fékasszisztens. Az ST-Line és a Platinum modellváltozatokban 14 hangszórós B&O hangrendszer,4 10,1 colos kapacitív érintőképernyő, valamint Háromzónás Elektronikus Hőmérséklet-szabályozás és FordPass Connect modem5 gondoskodik a kellemes utazásról.

    A Terepválasztó rendszer választható üzemmódjainak (Normál, Sport, Földút, Csúszós út, Vontatás, Eco, Mély hó és homok) segítségével a vezető mindig az adott út-, időjárási- és terepviszonyoknak megfelelően autózhat, miközben a 12,3 colos digitális műszeregység grafikája az éppen kiválasztott üzemmódnak megfelelően alakul át. A terepezést a Lejtmeneti Szabályozás teszi még egyszerűbbé.

    Technológia a kellemes autózásért

    A kifinomult vezetéssegítő technológiákat kifejezetten arra tervezték a Ford mérnökei, hogy a nagyméretű járművel a sűrű városi forgalomban és az országúton egyaránt könnyű legyen közlekedni.

    Az Aktív Parkolóasszisztens 2.0 segítségével az Explorer teljesen automatikusan, egyetlen gombnyomásra beáll a párhuzamos vagy merőleges parkolóhelyekre.3 A technológia része a teljesen automatizált Kiállássegítő rendszer is, ami segít a párhuzamos parkolóhelyekről történő kiállásban.

    A Keresztirányú Forgalomfigyelővel kiegészített Holttérfigyelő rendszer figyelmezteti a vezetőt, ha egy autó keresztezi az Explorer nyomvonalát, miközben kitolat egy parkolóhelyről.3 Emellett az Európában elsőként bevezetett Tolatási Fékasszisztens radarral és ultrahangos szenzorokkal érzékeli az Explorer útjában feltűnő, 28 cm-nél magasabb és 7,5 cm-nél szélesebb akadályokat, és automatikusan fékez, hogy megelőzze az ütközést, ha az autó lassan, 1,5-12 km/óra sebességgel halad, például amikor kitolat a kocsifeljáróról.3 Ugyancsak az alapfelszereltség része 360 Fokos Kamerarendszer is.3

    Az Aktív Fékezés technológiával kiegészített Ütközésre Figyelmeztető rendszer érzékeli az úttesten vagy annak közelében felbukkanó embereket és kerékpárosokat, illetve azokat, akik keresztezhetik az autó nyomvonalát, és ha a vezető nem reagál a figyelmeztetésre, a rendszer automatikusan fékez, hogy elkerülje az ütközést. 3

    Az araszoló forgalomban, az autópályákon és a hosszú vidéki utazások során egyaránt hasznos segítséget jelent a Stop & Go rendszerrel, Sebességkorlátozást Felismerő és Sávközép funkciókkal kiegészített Adaptív Sebességtartó Automatika (ACC).3 Ez a technológia biztosítja, hogy az Explorer Plug-In Hybrid kényelmes és biztonságos követési távolságot tartson, miközben mindvégig a forgalmi sáv közepén tartja az autót. Ráadásul a rendszer azt is biztosítja, hogy a jármű ne lépje túl a megengedett sebességhatárt, mert figyeli az úttest fölötti kijelzőket és az út szélén elhelyezett jelzőtáblákat, és ezeket összeveti a fedélzeti navigációs rendszer információival.

    A Stop & Go funkció segítségével az ACC rendszer az araszoló forgalomban akár állóra is fékezi az autót, majd automatikusan újra elindítja, ha a megállás nem tartott 3 másodpercnél tovább. Az ennél hosszabb egy helyben állás után a vezető a kormánykeréken elhelyezett gombbal aktiválhatja újra a rendszert, vagy úgy, hogy finoman a gázpedálra lép.

    “Nem arról van szó, hogy öncélúan teletömjük az autót technológiával,” magyarázta el Torsten Wey, a Ford Európa vezetéssegítő és biztonsági technológiákért felelős igazgatója. “Sokkal inkább az élmény javítása a cél: az, hogy csökkentsük a vezetés stresszét, és segítsünk az autósoknak, hogy kellemesebben érezzék magukat a volán mögött.”

    A baleseteket megelőző vagy azok súlyosságát mérsékelő további technológiák sorában szerepel még a Sávtartó Asszisztens3 is; ez az egyik olyan rendszer, ami sok más technológia mellett hozzájárult ahhoz, hogy az Explorer Plug-In Hybrid maximális, 5 csillagos besorolást kapjon az Euro NCAP független törésteszt-hatóság vizsgálatán.7

    Az Euro NCAP magas pontszámmal jutalmazta a felnőtt és gyermek utasok biztonságát. Egy, az autóiparban elsőként alkalmazott technológia lehetővé tette, hogy a Ford mérnökei ultranagy szilárdságú martenzites acélidomokat építsenek be a szélvédőoszlopokba és a tetőbe, még erősebbé téve ezzel a biztonsági utascellát.

    Tágas tér az élet minden öröméhez

    Tekintélyt parancsoló méreteiből az Explorer belül is a lehető legtöbbet hozza ki, hiszen az autó akár hét felnőtt számára is kényelmes és bőséges helyet kínál. A mindhárom üléssorban közel 1 méteres fejtérnek, illetve az első és második üléssorban több mint 1,5 méteres váll- és csípőtérnek köszönhetően minden utas maradéktalanul kiélvezheti az Explorer kabinjának luxusát. Praktikus megoldás az öt darab 12 voltos elektromos csatlakozó, a dupla USB-portok, a 12 pohártartó és a Háromzónás Elektronikus Hőmérséklet-szabályozás.

    A hétüléses elrendezés maximális rugalmasságot kínál, két üléssel pedig akár 2274 literes csomagtér is kialakítható. A motoros mozgatású EasyFold harmadik üléssor segítségével a kabin elrendezése bármikor könnyen hozzáigazítható az utasok és a csomagok számához, és összesen 123 liternyi rakodóhely áll rendelkezésre, hogy mindenki könnyen elhelyezhesse személyes holmiját.

    Az autó alapfelszereltsége kifejezetten bőséges: a vezető és utasai kényelméről olyan megoldások gondoskodnak, mint a hűthető/fűthető, 10 irányban motorosan állítható, masszázsfunkciót is kínáló első ülések, a fűthető ülések a második sorban, a vezeték nélküli töltő a kompatibilis készülékekhez, a kihúzható napárnyékolók a második üléssorban és sötétített üvegezés a második és harmadik üléssorban. Mindezt 14 hangszórós, 980 wattos prémium B&O hangrendszer egészíti ki.

    A szintén alapáras FordPass Connect beépített modem segítségével az autó tulajdonosa számos funkciót kezelhet távirányítással a FordPass mobil alkalmazáson8 keresztül; ilyen például az Ajtózárás/nyitás, a Távindítás,9 a Járműkereső vagy a Járműállapot, amivel ellenőrizhető az üzemanyagszint, a riasztó állapota, a gumiabroncsok nyomása, az olaj élettartama és sok más egyéb is.

    A FordPass alkalmazás új szolgáltatásokat is kínál, amelyek révén az Explorer tulajdonosa még inkább kiélvezheti az elektromos autózás előnyeit. Ilyen az akkumulátor töltöttségi szintjének ellenőrzése, a töltőállomások keresése, az utazási és töltési naplózás, vagy az, hogy a tulajdonos előre beállíthatja a jármű feltöltésének időpontját, jobban kihasználva az előnyös villamosenergia-tarifákat, és biztosítva, hogy az akkumulátort mindig a kívánt szintre tölthesse fel.

    A középkonzolon elhelyezett 10,1 colos, álló helyzetben beépített érintőképernyőt (alapáras a Platinum és az ST-Line változatban) a könnyű áttekinthetőség kedvéért teljesen kitöltik a navigációs térképek, de ha kell, a kijelző meg is osztható, hogy az audiorendszer adatait is megjelenítse. A kapacitív üveggel fedett képernyőt az utasok az okostelefonoknál és tableteknél már megszokott mozdulatokkal kezelhetik, így gyorsabb és praktikusabb a SYNC 3 rendszer használata.

    Egyedi karakter

    Az Explorer Plug-In Hybrid modell Platinum és ST-Line változatai látványosan kihangsúlyozzák az SUV hatásos külső dizájnját és modern utastér-kialakítását.

    Az ST-Line kivitel látványos, 20 colos, fekete, csiszolt felületű könnyűfém keréktárcsákat kap, míg a Platinum modelleken ugyanezek a kerekek matt felületkezeléssel jelennek meg.

    Az ST-Line modellek jellegzetessége a ragyogó feketére fényezett, egy darabból készült hűtőrács, valamint a magas fényű fekete tetősínek és ablakkeretek. Az üléseket, a szőnyegeket és a sportos, alul lapított karimájú kormánykereket piros öltések díszítik, a műszerfalon pedig karbonszál-hatású dekorációs elemek láthatók.

    A Platinum modellváltozatok egy darabból készült hűtőrácsa selyemfényű fényezést kap, akárcsak a tetősínek és az ablakkeretek. A műszerfal dekorációs elemei valódi fából készülnek.

  • Nálunk alap az extra

  • 2019 Elnöki Díj

    2019 Elnöki Díj