Hírek és események

  • 2015
  • Készlettisztító akció

  • A Ford magyarországi márkaszervizei számára kiemelten fontos, hogy a vírushelyzet kezelésének frontvonalában dolgozók mobilitását biztosítani tudják. Ezért a Ford márkakereskedői hálózata legújabb társadalmi szerepvállalási programjának keretében vállalja, hogy a magyar egészségügyben dolgozó, és a koronavírus idején fokozott terhelésnek kitett orvosok, ápolók, és egyéb egészségügyi dolgozók Ford típusú autóit soron kívül fogadják, sőt 27% kedvezményt biztosítanak az elvégzett szerviz, javítás vagy karbantartás árából

    Az egészségügyben dolgozók mobilitásának megőrzése érdekében a felajánlott csökkentett árú, és elsőbbségi szerviz a nemrégiben bevezetett új Érintésmentes hozom-viszem szolgáltatás keretében is elérhető minden magyarországi Ford márkakereskedésben.

    Ez annyit jelent, hogy az egészségügyben dolgozóknak nem kell elhagyni munkahelyét vagy otthonát, járművét az általa megadott helyen és időben Ford márkakereskedője átveszi, majd a szervizelés, javítás vagy karbantartás elvégzését követően fertőtlenítve vissza is szállítja, ezzel időt takarítva meg, és az érintkezések számát minimálisra csökkentve. A javítási, karbantartási munkálatokról az ügyfelek pontos képet kaphatnak a már korábban bevezetett Ford Video Check szolgáltatás segítségével, melynek során részletes videófelvétel készül autójuk átvizsgálásáról, és az elvégzett javításokról.

    A Ford Magyarország és márkakereskedői maximálisan elkötelezettek a járvány lassítása és mielőbbi leküzdése, valamint a járvány megfékezésében dolgozók munkájának segítése iránt. A most bevezetett szervizszolgáltatás mellett múlt héten a Ford 15 személygépkocsit bocsátott a legnagyobb hazai humanitárius segélyszervezetek rendelkezésére.

  • Számunkra kiemelten fontos az Ön és kollégáink biztonsága, ezért új szolgáltatásokat és óvintézkedéseket vezettünk be a Ford Vagép szalonjaiban.

    Célunk, hogy a hatósági előírások maradéktalan betartása mellett márkakereskedéseink és szervizeink működése zavartalan, ügyfeleink kiszolgálása pedig biztonságos és zökkenőmentes legyen.

    A fertőzésveszély csökkentése érdekében kérjük, hogy részesítse előnyben Érintésmentes Hozom-Viszem Szolgáltatásunkat és biztonságos, digitális megoldásainkat. 

    Figyelmébe ajánljuk régi és új szolgáltatásainkat is, melyek révén szintén csökkenthető a fertőzésveszély.

    Új szolgáltatásaink

    • ÉRINTÉSMENTES HOZOM-VISZEM SZOLGÁLTATÁS – Szolgáltatásunk lehetővé teszi, hogy a gépjármű javítása, karbantartása céljából ügyfeleinknek ne kelljen kimozdulnia otthonukból. Érintésmentes hozom-viszem szolgáltatásunkat igénybe vevő ügyfeleink járművét előre egyeztetett helyen és időben átvesszük, majd a javítás, karbantartás után fertőtlenítjük, és házhoz szállítjuk.

    • ONLINE SZERVIZ BEJELENTKEZÉS – Amennyiben márkaszervizeink szolgálgatásainak igénybevétele feltétlenül szükséges, kérjük, időpontfoglaláshoz használja weboldalunkon az Online Szerviz Bejelentkezés felületet, melyen kényelmesen és gyorsan kiválaszthatja az Önnek legalkalmasabb szervizidőpontot.

    • VIDEO CHECK SZOLGÁLTATÁS – Ingyenes szolgáltatásunk segítségével biztonságos távolságból, videófelvételen követheti járműve átvizsgálását, miközben részletes magyarázatot is kap a szükséges javítási munkálatok természetéről és várható költségeiről.

    Garanciális intézkedések

    Türelmi idő a kötelező átvizsgálások esetén – A garancia érvényességének feltétele, hogy a járművet a Ford márkaszervizek szakemberei az előírt rendszerességgel átvizsgálják. A Ford Magyarország úgy döntött, hogy a COVID-19 járványveszély miatt elhalasztó tulajdonosok nem veszítik el a garanciával kapcsolatos jogosultságaikat, amennyiben a jármű futásteljesítménye maximum 1500 km-rel haladja meg az átvizsgálásra előírt értéket és 2020. május 31-ig megtörténik a karbantartás. Például: ha a következő kötelező átvizsgálás 2020. március 30-án és/vagy 30 000 km-nél esedékes, akkor a tulajdonosnak lehetősége van 31 500 km-ig vagy május 31-ig halasztani az előírt karbantartás elvégzésének időpontját.

    Türelmi idő a garanciális javításokra – Előfordulhat, hogy ügyfelünknek (még) az érvényes garanciaidőn belül hibásodik meg az autója, de a COVID-19 járványveszély miatt nem látogatna el márkaszervizébe. Ilyen esetekben ügyfelünknek mindössze arra kell ügyelnie, hogy még a garancia érvényességi időn belül bejelentse márkaszervizének a meghibásodást. Amennyiben ügyfelünk eleget tesz bejelentési kötelezettségének, járművét a korábban érvényes garanciális feltételei szerint javítjuk meg. Például: ha a jármű április 3-án meghibásodik és a garancia május 1-én lejár, nem kell azonnal márkaszervizbe vinnie az autót, elegendő az utóbbi dátumig bejelenteni a meghibásodást és 2020. május 31-ig elvégeztetni a javítást.

    Ezen rendelkezéseink 2020. május 31-ig érvényesek és fenntartjuk a jogot a bármikori módosítására vagy visszavonására.

    Nyitvatartás

    Jelenleg minden márkakereskedésünk a kormányzati előírásoknak megfelelően legfeljebb 15 óráig fogadja az ügyfeleket. 

  • Ford Video Check

  • Ford Puma

  • Új Ford Ranger akció

  • Ford Economy 5+ Szerviz Program

  • A vadonatúj Ford Kuga* SUV a lehető legmagasabb, 5 csillagos értékelést kapta az autók törésbiztonságát vizsgáló Euro NCAP független szervezettől. A Kuga 92 százalékos eredményt ért el a felnőtt utasok védelmének tesztjén, és teljes pontszámmal teljesítette a teljes fedésű oldalütközéses vizsgálatot, illetve azt a meg keményebb tesztet, amikor az autó egy oszloppal ütközik oldalról.

    A mérnökök a Kuga egész vázszerkezetében nagy szilárdságú acélelemeket alkalmaztak, és intelligens megoldásokkal fokozták az autó ütközésvédelmi teljesítményét; jó példa erre az A-oszlopban és a tető permében végigfutó ultranagy szilárdságú, 3D hengerlési eljárással készült acélidomok használata.

    A Kuga vezetőjét a Ford Co-Pilot360 technológiák** segítik abban, hogy elkerülje a baleseteket és kényelmesebben, nyugodtabban autózhasson:

    • A Ford szakemberei a Gyalogos- és Kerékpáros-észleléssel kiegészített Ütközésre Figyelmeztető rendszert is továbbfejlesztették, kiegészítve (Európában először) egy új Kereszteződés funkcióval, ami érzékeli, ha a vezető kanyarodás közben keresztezné egy szembejövő jármű nyomvonalát, ami ütközéshez vezethet. A rendszer ilyenkor automatikusan fékez, hogy elkerülje az ütközést, vagy mérsékelje annak súlyosságát.
    • A Ford fejlett Sávtartó rendszerét még tökéletesebbé csiszolja az Útpadka Érzékelés, ami felismeri a határt az aszfaltozott útburkolat és a járhatatlan felületű padka között – még akkor is, ha ez a határvonal nem egyértelmű, mert a padka kavicsos vagy füves. A rendszer finom kormányzási nyomatékkal akadályozza meg, hogy az autó lesodródjon az úttestről.
    • A Ford által Európában most először alkalmazott Holttérfigyelővel kiegészített Sávtartó rendszer folyamatosan figyeli, hogy a többsávos úton haladó Kuga holtterébe belép-e egy másik jármű. Ha a vezető sávváltásra készül, de a rendszer azt érzékeli, hogy eközben összeütközhet a holttérben haladó másik járművel, akkor az autó automatikus ellenkormányzással figyelmezteti az autót a sávváltási manőver veszélyére.
    • A Keresztirányú Forgalomfigyelő a parkolóhelyről történő kitolatás közben figyelmezteti a vezetőt, ha az autó nyomvonalát egy másik jármű keresztezheti; ha a vezető nem reagál a jelzésre, a rendszer fékez, hogy elkerülje az ütközést, vagy mérsékelje a baleset súlyosságát.
    • A Kikerülő Kormányzási Asszisztens a városi és országúti sebességtartományokban egyaránt működő berendezés radarral és kamerával érzékeli a Ford előtt lassan haladó vagy álló járműveket, és kiegészítő kormányzási nyomatékkal segít, hogy a vezető egy elkerülő manőverrel megakadályozza az ütközést.
    • A Rossz Irányra Figyelmeztető rendszera szélvédő mögé épített kamera és a navigációs rendszer információi alapján fény- és hangjelzéssel figyelmezteti a vezetőt, ha az autópálya-felhajtón áthajt két ‘behajtani tilos’ jelzésen.
    • A prediktív kanyarfény és jelzőtábla-felismerő világítás funkciókkal kiegészített Adaptív Fényszórórendszer immár előre, még egy kanyar, kereszteződés vagy körforgalom előtt beállítja a fénycsóva megfelelő szögét és terítését.

    Ha baleset történik, az Ütközés Utáni Fékezés az első becsapódás észlelése után a féknyomás automatikus csökkentésével mérsékli a lehetséges másodlagos ütközés hatását; az autó lelassítása kisebb sérülési kockázatot jelent az utasok és a jármű számára.

    Az új Kuga gyermekvédelme is kiválóan, 86 százalékos eredménnyel vizsgázott. A múlt hónapban hasonlóan jól teljesített a vadonatúj Ford Explorer Plug-In Hybrid*** hétüléses SUV is, amely az első elektromos Fordként kapott 5 csillagos besorolást a tavaly megszigorított vizsgálatsorozatban.

    • A Ford immár kilencedik éve könyvelhet el folyamatos növekedést az értékesített új gépjárművek számát illetően Magyarországon
    • A tavalyi év főként a haszonjárművek piacán bizonyult rendkívül sikeresnek a Ford Magyarország számára, hisz 7599 db kishaszongépjármű értékesítésével 29 % piaci részesedéssel a piac csaknem egyharmad részét tudhatja magáénak az amerikai márka
    • A személyautók és haszongépjárművek összesített piacán 23327 gépjármű forgalomba helyezésével, 12,67% piacrészesedéssel 2019-ben a Ford szerezte meg a második helyet

    A 2019-es esztendőben az új személy- és kishaszongépjármű eladások 15,5% százalékkal növekedtek Magyarországon, és túlszárnyalták a 184 ezres össz. darabszámot*.

    A kiváló iparági eredményekhez a Ford személy, és kishaszonjármű modelljei kimagasló mértékben járultak hozzá. A Ford 2019-ben 18 százalékos eladásnövekedésével húzta fel a piac eredményeit. A márka a második helyen zárt az összesített eladásokat tekintve 23327 eladott személy- és haszongépjárművel.

    A személyautó szegmensben a Ford megőrizte második helyét 15728 darab regisztrált személyautóval megtartva 10 százalékos piaci részesedését a szegmensben köszönhetően annak, hogy a 2018 bevezetett 10 új vagy teljesen megújult modell mellett 2019-ben is számos új modellt mutattak be Magyarországon.

    A hazai legnagyobb szegmens, a piac 37,6 százalékát kitevő SUV kategória előkelő 2. helyén a Ford áll mely szegmensben a kifutó Kuga az Ecosporttal és nagy méretű Edge modellekkel kiegészülve 5344 darabbal 9 százalékot tudhat magáénak.

    Az felső-közép kategóriában versenyző Mondeo is szép sikereket könyvelhetett el tavaly, majd 13 százalékkal növelve értékesítését elsősorban a várva várt Mondeo Hybrid kombi változatának köszönhetően.

    2019 tartogatott meglepetéseket a Focus modelleknél is, a népszerű modellből 2838 darab talált gazdára és megérkezett a Focus crossover Active és a csúcsmodell, a 280 lőerős Focus ST is.

    A tavalyi év második féléve érezhető fellendülést hozott az úgynevezett MPV szegmensben is,

    részben a Nagycsaládos 7 üléses progarmnak köszönhetően. A szegmensben az értékesítés 64 százalékkal nőtt és összesen 1425 Ford S-Max, Galaxy, Tourneo Connect és C-Max talált gazdára.

    A 7 üléses kampány legnépszerűbb modellje a Fordnál a S-Max és a Tourneo Custom kisbusz lett, az előbbi 109 százalékkal, (322 db) utóbbi 119 százalékkal 1720 darabbal szárnyalva túl a 2018-as értékesítési darabszámokat.

    A Ford a kishaszonjármű szegmensben 7599 eladott kishaszongépjárművel lett piacvezető, amely a kishaszonjármű piac 29 százalékát jelenti, tehát elmondható, hogy tavaly közel minden harmadik újonnan forgalomba helyezett haszonjármű Ford volt. 2019-ben a Ford a pick-up szegmensben ismét domináns első helyett szerzett 2653 darabbal, közel 45 százalékos piaci részesedéssel. A szegmensben egyedülálló újdonsága a májusban bemutatott Ford Ranger Raptor Performance Pick-up, mely terepképességét ultra-erős alváz, egyedi futómű és gumiabroncs, 213 lóerős, 500 Nm forgatónyomatékú EcoBlue motor, 10 fokozatú automata sebességváltó, valamint Terepvezérlési Rendszer javítja. 2778 darab Ford Transit és 1084 Transit Custom eladásával a Ford vezeti az ún. kishaszonjármű (Small CV) szegmenset is.


  • A Ford látványosan bizonyította hibrid hajtású autóinak 5 csillagos biztonságát, hiszen a vadonatúj Ford Explorer Plug-In Hybrid a legjobb értékelést kapta az autók ütközésbiztonságát vizsgáló független szervezet, az Euro NCAP tesztjén.

    Az idén Európában is debütáló amerikai Ford modell, az Explorer konnektoros hibrid hajtáslánccal lesz elérhető a kontinensen. Az új Plug-In-Hybrid Explorer vezetője, utasai, illetve a többi közlekedő biztonságát egyaránt magasabb szintre emeli, hogy az autó szerkezetét az iparágban elsőként alkalmazott, és a Ford által szabadalmaztatott eljárással gyártott ulranagy szilárdságú acélelemek erősítik, és hogy előre és hátra tekintő érzékelőkkel működő technológiák segítenek elkerülni az ütközéseket, vagy csökkenteni a baleset súlyosságát.*

    A hétüléses SUV-modellt a Ford 3,0 literes, V6-os EcoBoost benzinmotorjából és egy elektromotor/generátorból összeállított 457 lóerős, 825 Nm forgatónyomatékú hajtáslánc mozgatja, amelynek tisztán elektromos hatótávolsága 48 km a városi forgalomban.**

    “Jövő év végéig 14 új hibrid és elektromos hajtású modellt mutatunk be, 2022 végéig pedig személyautóink több mint feléhez kínálunk majd valamilyen elektromos hajtási opciót, és vásárlóink biztosak lehetnek abban, hogy bármilyen hajtási megoldást választanak is, elsőrangú biztonsági megoldásokkal felszerelt autót kapnak,” nyilatkozta Szamosi Viktor, a Ford Magyarország ügyvezető igazgatója.

    Az Explorer Plug-In Hybrid a Ford első hibrid hajtású modellje, amely 5 csillagos besorolást kapott az Euro NCAP tavaly bevezetett új, szigorúbb vizsgálatán. A jövőre már az EcoBoost Hybrid 48 voltos mild-hibrid hajtásláncával is megrendelhető Ford Focus volt az egyik első jármű, ami 5 csillagos eredményt ért el a 2018-as bevezetést követően.

    Erősebb és intelligensebb

    Az Euro NCAP egyaránt magas pontszámmal jutalmazta az Explorer Plug-In Hybrid felnőtt és gyermek utasainak védelmét.

    Az iparágban elsőként alkalmazott, 3D Hengerelve Hajlítás nevű eljárás lehetővé teszi, hogy a Ford ultranagy szilárdságú martenzites acélidomokat építsen be a szélvédőoszlopokba és a tetőbe, még erősebbé téve ezzel a biztonsági utascellát.

    Ez az acél olyan erős, hogy a szereléséhez szükséges furatokat lézerrel kell belőle kivágni. Az acéllemezeket először hengersorokon idommá formálják, majd a 3D Hengerelve Hajlítás eljárással hokibot formájúra ívelik, így alakítva ki belőle az egyetlen darabból álló szélvédőoszlop- és tetőelemet, amelynek szakítószilárdsága 1700 megapascal – vagyis erősebb, mint San Francisco híres Golden Gate hídjának fő tartókábelei.***

    A Ford által szabadalmaztatott eljárással készülő, ultranagy szilárdságú acél oldalelemek egészen a jármű padlólemezéig lenyúlnak, további védelmet biztosítva az utasoknak és a 13,1 kWh teljesítményű lítium-ion akkumulátornak. Mindegyik ilyen elem egyetlen darab hengerelt acélból készül, amit hegesztés előtt összeperemeznek. Az eljárás során az elemek belsejében cellák keletkeznek, ami tovább növeli szilárdságukat és merevségüket, ez pedig egyértelműen megmutatkozott az Explorer Plug-In Hybrid maximális pontszámán, amit az autó az Euro NCAP oldalirányú ütközési tesztjén kapott.

    Az 5 csillagos eredményhez az alapáron kínált, kifinomult vezetéssegítő technológiák is hozzájárultak, például a Gyalogos- és Kerékpáros-észleléssel kiegészített Ütközésre Figyelmeztető rendszer, az Intelligens Sebességkorlátozó vagy a Sávtartó Asszisztens.

    “Az alapáras automata vészfékrendszer jól működött a teszt során, méghozzá a városi forgalomra jellemző kis sebességtartományokban is, ahol gyakoriak az ostorcsapás-sérüléssel járó balesetek, és minden teszthelyzetben hatékonyan segített elkerülni az ütközéseket, vagy csökkenteni azok súlyosságát,” olvasható az Euro NCAP jegyzőkönyvében.

    Érdemes emellett megemlíteni az Európában elsőként kínált Tolatási Fékasszisztenst is, amely radarral és ultrahangos szenzorokkal érzékeli az autó nyomvonalán megjelenő, 28 cm-nél magasabb és 7,5 cm-nél szélesebb akadályokat, és automatikus fékezéssel akadályozza meg a koccanást, ha az autó 1,5-12 km/órás sebességgel tolat.

    A Tolatási Fékasszisztens 1,5 másodpercre állítja meg az autót, mielőtt újra átadja a teljes irányítást a vezetőnek, aki így a manőver folytatása előtt felmérheti a helyzetet. A tolatókamera alapáras.

    A kivételesen tágas, fényűző és kényelem-orientált utastérben olyan fejlett megoldások találhatók, mint a 10,1 colos, álló helyzetű érintőképernyő és a 12,3 colos digitális műszeregység. A vadonatúj Ford Explorer Plug-In Hybrid két gazdag felszereltségű változatban lesz megvásárolható: a sportos, Ford Performance hangulatú Explorer ST-Line, illetve a fényűző Explorer Platinum kivitelben.

    Az elektromotorral az Explorer Plug-In Hybrid nulla károsanyag-kibocsátással, tisztán elektromos hajtással is haladhat, és a vezető az EV Auto, EV Most, EV Később és EV Töltés üzemmódok közt választva döntheti el, mikor és hogyan szeretné felhasználni az akkumulátorban tárolt energiát. Az akkumulátor az autó bal első sárvédőjén, az ajtó és a kerékjárat között kialakított csatlakozón keresztül tölthető fel. Ugyanakkor az akkumulátort menet közben automatikusan újratölti a regeneratív fékrendszer, ami a hagyományos autóknál fékezés közben veszendőbe menő mozgási energiát elektromos árammá alakítja át.

  • Az új Ford Puma a legújabb Ford modell, amely 5 csillagos értékelést kapott az autók törésbiztonságát vizsgáló Euro NCAP független szervezettől.

    A SUV-inspirációval megalkotott Puma crossover a 2018-ban bevezetett, szigorúbb tesztelési módszerek alapján is a lehető legmagasabb besorolást érte el. Az EcoBoost Hybrid hajtással is megrendelhető Puma egyike annak a nyolc Ford-modellnek, amelyek 5 csillagos biztonságot nyújtanak vásárlóiknak.

    Az Euro NCAP magas pontszámmal díjazta a felnőtt és a gyermek utasok védelmét, és az autó teljes pontszámmal teljesítette a teljes fedésű oldalütközéses vizsgálatot, illetve azt a meg keményebb tesztet, amikor a jármű egy oszloppal ütközik oldalról. A szervezet a Puma biztonsági rendszereit is kiemelte az értékelésben, megemlítve az Aktív Fékezés funkcióval kiegészített Ütközésre Figyelmeztető rendszert, az Intelligens Sebességhatárolót és a Sávtartó rendszert.

    A Puma az ötödik Ford-modell, amely 2019-ben 5 csillagos besorolást kapott: idén ugyanilyen kiválóan teljesített a Ford Focus, a Mondeo (amit az új protokoll szerint is újra leteszteltek), a Kuga és az Explorer Plug-In Hybrid is. Ugyancsak 5 csillaggal büszkélkedhet a Fiesta (2017-ben tesztelve), a Galaxy (2015) és az S-MAX (2015).

    A legfontosabb eredmények

    Az Euro NCAP vizsgálatán a Puma 94 százalékos eredményt ért el a felnőtt utasok védelmében, 84 százalékot a gyermek utasok védelmében, 77 százalékot a sérülékeny egyéb közlekedők védelmében, és 74 százalékot a biztonsági segédrendszerek terén

    A Puma maximális, 16 pontos eredménnyel teljesítette az oldalirányú ütközési teszteket, és ugyancsak maximális 12 pontot kapott a gyermekvédelmi rendszer megbízhatóságára

    A Puma környezetét 12 ultrahangos érzékelő, három radar és két kamera figyeli, adatokkal látva el az autó számos Ford Co-Pilot360 technológiáját, amelyek fokozzák a biztonságot, megkönnyítik a vezetést és a parkolást, és még kellemesebbé varázsolják a vezetés élményét

    Az új Ford Puma

    A kompakt crossoverek piacán nemrégiben bemutatkozó Ford Puma hatásosan egyesíti a lenyűgöző külső formaterv, a kategóriaelső praktikum és a kifinomult mild hibrid hajtáslánc előnyeit.

    A Ford 48 voltos EcoBoost Hybrid technológiája élvezetes teljesítményt, gyors gázreakciókat és kedvező üzemanyag-fogyasztást biztosít. A mild hibrid hajtás észrevétlenül kombinálja az elektromos nyomaték-rásegítést és a csekély súrlódású, háromhengeres, akár 155 lóerős 1,0 literes EcoBoost benzinmotor működését.

    Karizmatikus stíluselemeivel – például a sárvédők tetejére épített fényszórókkal – az új Ford Puma új fejezetet nyit a Ford formatervezési filozófiájában. A kompakt crossover magabiztos kiállását hatásosan hangsúlyozza a magas üléshelyzet, ráadásul az autó kategóriaelső, 456 literes csomagteret kínál.

    Euro NCAP

    Az Euro NCAP azért alkotta meg ötcsillagos értékelési rendszerét, hogy az autóvásárlók a lehető legegyszerűbben hasonlíthassák össze az egyes modellek biztonságát, és könnyen kiválaszthassák a nekik megfelelő járművet.

    A biztonsági besorolás egy tesztsorozat eredményeként áll össze; a teszteket az Euro NCAP tervezte meg és hajtja végre. Ezek a tesztek – némileg leegyszerűsítve – azokat a leggyakoribb valós ütközésfajtákat szimulálják, amelyek az utasok vagy más közlekedők sérülését, illetve halálát okozhatják.

    A csillagok száma jelzi, hogyan teljesített az autó az Euro NCAP tesztjein, de az eredményt az is befolyásolja, milyen biztonsági rendszerekkel szereli fel a gyártó az autót mindegyik piacon. Ezért a több csillag nemcsak a jó teszteredményt mutatja, hanem azt is, hogy a tesztelt modell biztonsági felszereltsége minden európai vásárló számára elérhető.

  • Családi élményekre tervezve!

  • Ajándék téligumi a Nyílt Hétvégén

    Ez az esemény már lezárult.

  • Ford Mondeo akció

  • A Ford ma mutatta be először a stílusos, gazdagon felszerelt Puma Titanium X modellt, röviddel azt megelőzően, hogy az autó a jövő héten reflektorfénybe áll a Frankfurti Autószalonon.

    A cikk itt folytatódik

  • Családi autó állami támogatással

  • Arra tervezték, hogy a legtöbbet hozza ki a mai, modern életből. Innovatív, „emberközpontú” dizájn, merész SUV formák és kifinomult hybrid motor:

    a Ford Puma nem kéri az Ön figyelmét – egyszerűen megköveteli.

    A cikk itt folytatódik

  • Most 2,5 millió forintos állami támogatással juthat hozzá a Ford 7, illetve 9 üléses autóihoz.

    A cikk itt folytatódik

  • Ford Mondeo Hybrid

  • Új Ford Ranger Raptor

    Az igazi kaland a terepen kezdődik.

    Nem akármilyen pick-up. Amint feltűnik a Ford Ranger Raptor, egyből látszik, hogy ez nem pusztán egy újabb pick-up. Minden részlete a valódi életre lett tervezve, legyen szó akár hegyvidékről, folyómederről vagy sivatagról. Az első és hátsó lökhárítók, az első védőlemez, a már védjeggyé vált hűtőrács és a masszív abroncsos felni miatt már pusztán megjelenésével önbizalmat sugároz. Bármerre jár, sosem marad észrevétlen. És a Ranger Raptorral valóban bárhová eljuthat.

    Az új Ranger Raptor nemcsak erejével tűnik ki a többi autó közül, páratlan intelligenciával is rendelkezik. Amint helyet foglal az egyedi tervezésű vezetőülésben és magához ragadja a bőrborítású kormányt, azonnal számos korszerű technológiát vehet az irányítása alá. A Ranger Raptorral Öné lehet az egész világ! A modell vadonatúj Terepvezérlési rendszerrel is rendelkezik. Ezzel a terepkezelő rendszerrel könnyedén választhat hatféle terepre optimalizáló üzemmód közül: Normál üzemmód, Sport üzemmód, Fű, Murva és Hó üzemmód, Sár és Homok üzemmód, Szikla üzemmód, Baja üzemmód az igazi kihívást jelentő terepekhez.

    Nincs számára legyőzhetetlen akadály

    A Ford Ranger Raptor tökéletesen egyesíti a Ford Performance DNA-t a páratlan terepjáró képességgel. A legendás Fox Pro felfüggesztés teljesítményre született. Arra hangoltuk, hogy a legdurvább terepen is megállja a helyét – hogy elnyelje a rázkódásokat és könnyedén kisimítsa az utak egyenetlenségeit. Az egyedülálló, szupererős alvázát nagy szilárdságú, ötvözött acélból kovácsoltuk, hogy terepen minden körülménynek megfeleljen. Valójában az autó minden egyes tulajdonsága biztosítja, hogy a Raptor a tökéletes off-road élményt nyújtsa.