2010 április 15.
A Ford immáron az Európában már több éve elérhető és tavaly megújult, Amerikában viszont csak idéntől rendelhető, és hiánypótlónak bizonyuló Transit Connect kisteherautó és Tourneo Connect személyszállító vásárlói is teljesen személyre szabhatják autójuk külső megjelenését.
Az egyelőre csak Amerikában meghirdetett program keretében a leendő Transit Connect és Tourneo Connect tulajdonosok teljesen egyénire szabhatják autójuk külső grafikáját a www.fordtransitconnectgraphics.com internetes oldal segítségével. A Ford nagy várakozásokkal tekint a program elé, hiszen az Amerikában hiánypótló, és nem mellesleg a 2010 Észak-Amerikai ÉV Haszongépjárművének választott Transit Connect vásárlói elsősorban üzleti vállalkozások, akik az esetek nagy részében amúgy is szignalizációval látnák el autójukat.
Az autó így mintegy négy keréken guruló reklámtáblaként is szolgálja a vállalkozást, amellett, hogy az észak-amerikai piac leggazdaságosabb és legjobban rakodható kishaszon-gépjárműveként amúgy is komoly vonzerőt jelent a legkülönfélébb vállalkozások tulajdonosai számára.
Az internetes oldalon az autóját tervező ügyfél ott előzetesen elhelyezett grafikai elemek között is válogathat, ám feltöltheti saját fotóit, grafikáit is, így autója mind színvilágában, mind a megjelenített elemekben és szövegezésben teljesen egyedi módon gurul le a gyártósorról.
A vállalatok, különösen a kis, családi vállalkozások esetében, amelyek körében a Transit Connect különösen népszerű nagyon fontos az ügyfeleikre tett első benyomás, erre pedig kiválóan alkalmas egy teljesen egyedi külsejű Transit Connect, amelynek inspirációjául részben a Valentin nap című, nemrégiben bemutatott holllywood-i filmben feltünt rózsaszín Transit Connect virágszállító autó szolgált. Egy autó egyedi külső kivitelezésének költsége az egyszerű kis mintát jelentő 20.000 Ft-tól a teljes autót beborító mintázatot jelentő nagyjából 650.000 Ft-ig terjedhet.